Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Наслідуванням класів з використанням віртуальних функцій.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Програмного забезпечення (ПЗ)

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
ПІ-1

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Національний університет "Львівська політехніка" Інститут комп`ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра ПЗ  EMBED PictPub.Image.8  Звіт З лабораторної роботи № 6 за курсом “Об`єктно – орієнтовне програмування ” Виконав Студент групи ПІ-1 Львів 2008 Тема: Наслідуванням класів з використанням віртуальних функцій Мета: Створити об’єкти для роботи з класами згідно завдання, використовуючи наслідування, абстрактні класи, віртуальні функції. Роботу з похідними об’єктами здійснювати через вказівник типу базового класу. Завдання: Робота з об’єктами типу транспортні засоби: трамвай, тролейбус, автомобіль, літак. Текст програми: Головна функція #include <vcl.h> #pragma hdrstop #include "Unit1.h" #include "Unit2.h" //--------------------------------------------------------------------------- #pragma package(smart_init) #pragma resource "*.dfm" TForm1 *Form1; Tramv B; Plane A; Trol D; Car C; //--------------------------------------------------------------------------- __fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner) : TForm(Owner) { } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { B.SetW(StrToFloat(Edit1->Text)); Edit4->Text=FloatToStr(B.GetW()); B.SetL(StrToFloat(Edit2->Text)); Edit5->Text=FloatToStr(B.GetL()); B.SetWid(StrToFloat(Edit3->Text)); Edit6->Text=FloatToStr(B.GetWid()); B.SetH(StrToFloat(Edit7->Text)); Edit8->Text=FloatToStr(B.GetH()); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender) { A.SetW(StrToFloat(Edit9->Text)); Edit12->Text=FloatToStr(A.GetW()); A.SetL(StrToFloat(Edit10->Text)); Edit13->Text=FloatToStr(A.GetL()); A.SetWid(StrToFloat(Edit11->Text)); Edit14->Text=FloatToStr(A.GetWid()); A.SetH(StrToFloat(Edit15->Text)); Edit16->Text=FloatToStr(A.GetH()); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender) { D.SetW(StrToFloat(Edit17->Text)); Edit20->Text=FloatToStr(D.GetW()); D.SetL(StrToFloat(Edit18->Text)); Edit21->Text=FloatToStr(D.GetL()); D.SetWid(StrToFloat(Edit19->Text)); Edit22->Text=FloatToStr(D.GetWid()); D.SetH(StrToFloat(Edit23->Text)); Edit24->Text=FloatToStr(D.GetH()); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender) { C.SetW(StrToFloat(Edit25->Text)); Edit28->Text=FloatToStr(C.GetW()); C.SetL(StrToFloat(Edit26->Text)); Edit29->Text=FloatToStr(C.GetL()); C.SetWid(StrToFloat(Edit27->Text)); Edit30->Text=FloatToStr(C.GetWid()); C.SetH(StrToFloat(Edit31->Text)); Edit32->Text=FloatToStr(C.GetH()); } Клас //--------------------------------------------------------------------------- #ifndef Unit2H #define Unit2H //--------------------------------------------------------------------------- class Transport { private: float W,L,Wid; int M; public: void SetW(float c) {W=c;} void SetL(float c) {L=c;} void SetWid(float c) {Wid=c;} void SetM(int c) {M=c;} float GetW() const { return W;} float GetL() const {return L;} float GetWid() const {return Wid;} float Get() const {return M;} }; //----------------------------------------------------------------------------- class Tramv : public Transport { private: float H; public: void SetH(float c) {H=c;} float GetH() const {return H;} }; //----------------------------------------------------------------------------- class Plane : public Transport { private: float H; public: void SetH(float c) {H=c;} float GetH() const {return H;} }; //----------------------------------------------------------------------------- class Trol : public Tr...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини